گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

بازگشت یک قهرمان :دی

سلام سلام ستاره... 


یعنی از من پررور تر پیدا میشه؟ نه جون شوما پیدا میشه؟


چه خبرا... نیستید... بابا یه جای ثابت پیدا کنید خواهشا که اینقدر دنبال شما نگردم... (حالا نه اینکه میگردم  


یووو هااااا هااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:32 http://delhayebarany.blogsky.com

تو هنوز زنده ای ؟؟؟ :دی

میگم چرا نظرای من نیست؟ یا بی جواب است؟
چرا آخه؟

نه تو فقط زنده ای :دی
نظرات تو نیست؟ بگو کجا نیست برم اونجارو تخته کنم بیام...
بی جواب است... است که است لابد باید بی جواب میمونده

مریم دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 http://zangeakhar90.blogfa.com

سلام بر قهرمان قدیمی!خوبی شما؟منم شونصد ماهه پیدام نیست شما لذت میبری؟
ااا چرا موهات سفید شده مستر!!ای بابا میبینی من بزرگ شدم شما پیر

من هنوزم قهرمان حساب میشم! گفته باشم
خودت پیر شی... من به این جوونی... ببین... بعد این همه مدت اومدی اینجا میخوای خون بپا کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد