گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

بر عکس ! (ابراز شرمندگی بابت ... )

سلام ! (سوت نداره؟ سوت بزنیم در ریم! :دی) ... (اینم اون سیستمی که زر زر میکردم :دی... خیلی مزخرفه :دی)

ضمنا از ته باید بخونید! یعنی از اون پایین پایینا :دی



چقدر خوبه آدم بعد از 60 سال به وبلاگش سر بزنه! بعد به روی خودش هم نیاره 


چاکریم! میگم خوبید؟ من که اصلا خوب نیستم! بابا سرم شلوغه... به کی بگم؟!


ضمنا از این به بعد هر کسی در نبود من! فکر کنه که من پیچووندم و سر نمیزم زرشک! فک کنه من به وبلاگ اونم سر نمیزنم! بازم زرشک... بابا جون نوشتن نظر! نوشتن پست به جز زمان و اتگیزه، یه متن هم میخواد... همینجوری که نمیشه بدون فکر بیای یه چیز بنویسی بری :دی


البته شما هم حق دارید.... ولی بیشتر حق با منه! 


جیگر همتونو من بخورم! خالی بستم! جیگر دوست ندارم... شرمنده بدید یکی دیگه بزنه بر بدن :دی


ولی جدای از هر گونه شوخی بنده به شخصه از محضر تمامی خوانندگان عزیزم عذر میخوام... و جهت اتفاق نیافتادن اینگونه مشکلات... از ایجاد رابطه در شبکه های اجتماعی استقبال میکنیم... باشد که راهم پر رهرو بوده و یادم  هم همینطور! 


 سر میزنم بهتون.... قووووول میدم... 

از اینجا ^ :دی

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:31 http://zangeakhar90.blogfa.com

مریضی آیا؟! این چه مدل آخه ...بعد من میگم یه چیزیت میشه هی بگو نه!
متنتم نخوندم حوصله نداشتم

بلی ... مریضیم! حرفی دارید؟

نخوندی؟ بعد میای کامنت میزاری؟ خجالت نمیکشی؟ بابا کپی کنی یه جا درست میشه! بعد میتونی بخونی کپی و پیست! به همین راحتی... به همین خوشمزگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد