گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

هو ها ها ها ها

سلامی چو بوی تازه بهار البته به همراه کمی خاک که اینجا نشسته بود...


جون شما نباشه، جون بعضی از دوستان یه جند بار اومدم تراوشات ذهنی خودم رو به اشتراک بزارم، وقت نشد... دیگه سرم شلوغه دیگه... ولی خوب از کلاس گذاشتن که بگذریم، سخن من خوش تر است...


خلاصه اتفاقات این چند وقت اخیر به این شرح میباشد:

  1. مسافرت که خیلی هم خوش گذشت... بسی جای دوستان خالی بود...
  2. یه دعوای اساسی در شرکت کردیم کلا همه چیرو ریختیم به هم! بعد از یه روز هم با اصرار و التماس دیگران، به شرکت بازگشتیم...
  3.  سرک در وبلاگ دوستان
  4. یه اسباب کشی کوچیک داشتیم (کاش بودید یه کم رفاقتتون رو ثابت میکردید با جابجا کردن بار ها  )
  5. بی پول شدیم
  6. با پول شدیم
  7. همچنان سرک در وبلاگ دوستان 
  8. رفتیم سینما تک قلهک، فیلم خارجی میزاره خفن... اینقده حال میده...
  9. به وبلاگمان سرک کشیدیم
  10. مغزمان تراوش کرد... 
  11. این شد که من الان اینجام
  12. و باز هم سرک در وبلاگ دوستان

خوب شما چه خبر؟ بازم فکرای بد به مغزتان خطور کرد که من اینطرفا پیدام نمیشه؟! زهی خیال باطل... 


طبق معمول همیشه، خوش باشیــــــــــد...

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا خانوم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:06 http://0837tanha.blogsky.com

مانیز بسی استفاده کردیم از خاطرات شما ودروبتان سرکی کشیدیم وشمارا دعایی کردیم که هچنان دل بندگان خدایی را چون بنده بلند مرتبه شاد میکنید
موفق وموید باشید وتراوشات جالبتان پایان ناپذیر.
ما نیز خوشحال میشویم کنجکاوی کنید وبه وب من هم سرکی بکشید تا به گفت وگو مناظره نشسته واز وجودتان بهره بریم
وتبادل لینکی هم سر دهیم
منتظر حضور پررنگتان هستم

خواهش میشود...

تشکر از دعای مخصوص

حتما یه سر اون سمتا هم میام...

امیدوارم همیشه شاد باشید.

مریم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:48 http://zangeakhar90.blogfa.com

چه عجبببببب!(من که میدونم باز الان میگی مش رجببببب!)
بلاخره تشریف آوردین چشممون روشن
نمیای نمیای نمیای وقتی میای انقد کامنت میذاری آدم نمیتونه یه جواب درست حسابی بهت بده



نه دیگه... نمیخواستم بگم

بععله... قدم رنجه فرمودم

خوب اولا که مشکل از خودته که این همه مطلب میزاری

دوما خوب درست و حسابی وقت بذار جواب بده دیگه...

سوما حالا کی خواست درست و حسابی جواب بدی... اصلا جواب نده... ولی اونوقت من دارم واست!

PaRi سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://magicgirl.blogsky.com

من مطمئنم که فردای این پست اومدم نظر گذاشتم!!
نظرم کووووووووووش؟!!!
خوردیش؟!

تو نمیدونی دیشب شام چی خوردی! بعد میگی فردای اون روز اومدی نظر گذاشتی...
خجالت بکش... نظر نزاشتی بگو نزاشتم! الکی صاحب وبلاگو متهم نکن

این کارا آخر و عاقبت نداره فرزندم...

نکن اینکارارو...

(حالا مطمئن شدی کامنت نزاشتی یا بازم بگم )

PaRi چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 http://magicgirl.blogsky.com

مطمئنم کامنت گذاشتم ولی تو خوردیش!!:دی

مطمئنم توهم زدی! ولی نمیدونی

فریناز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:14

سرک می کشی؟

وبلاگ من که در و پنجره داره لبه هاشم گیوتینه حواستو جم کن




گرچه کیفش به این بود که بت نگم و دو نیمه بشی دوبار دوبار آپ کنی

سرک که نه! قدم رنجه میفرمایم بر وبلاگ شما! یه کم ادب داشته باش

حواسم هست... اتفاقا یه ورودی جدید پیدا کردم به اسم دیوار ... از اونجا میام... خیلی دنجه... آب و هواشم بد نیست

خشن شدی؟ اتفاقا کیفش به اینه که صدات کنم بیای دم پنجره اونوقت ببینیم کی دو نیمه میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد