گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

چطوری زامبی؟

خوب که چی؟


یعنی واقعا منتظر یه اتفاق عجیب غریب بودی؟ 


مثلا خوب بود همه زامبی میشدنو فقط تو زنده میموندی؟  اونوقت نمیگی تنهایی چه جوری میخوای زندگی کنی؟ 


--


من موندم مردم چرا اینقدر رو این جور شایعه ها حساس شدن!

حساس که چه عرض کنم! وقتی طرف از اونور دنیا، کل زندگیشو میفرشه، یه بلیط یه طرفه میگیره واسه یه کوهی تو فرانسه! دیگه معلومه اوضاع چقدر قمر در عقرب بوده دیگه!


البته در بعضی موارد هم بد نمیشد اگه مثلا من زنده میموندم با یه 10، 15 نفر دیگه آدم از جنسیت های دختر و پسر! اونوقت میشد با اطمینان گفتش که نسل بشریت منقرض نمیشه! منم که آدم مسئولیت پذیر 

بالاخره ما آدمیم دیگه! دایناسور که نیستیم! 


--


خوب، چه خبر؟ خوش میگذره مارو نمیبینید؟ 


یعنی مدیونید اگه فک کنید که من شماها رو فراموش کرده باشم! من و این حرفا محاله! به جان تو


خلاصه میبینید که زنده ایمو همچنان موجودیت داریم! البته امیدوارم شما هم زنده باشید... و البته در دسترس... 



پ ن: در این مدت به یک نتیجه بسیار مهمی رسیدم! که: زندگی آدم بدون کامپیوتر و موبایل و فیس بوک و توییتر و ... کمی بی دغدغه تره و شبا راحتر میخوابی... البته بماند که شبا همش خواب فحشای شمارو میدیدم 


خوووووش باشید! 


جیگرتونو :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
فریده سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 http://ferimoti.blogsky.com

سلام
الان خوشحالی که زنده موندی؟

خوشحال که هستم! ولی ناراحتم از اینکه چرا تو هم زنده موندی؟

ینطرف؟ کم پیدا بودی؟ (حالا نه که خودم خیلی میومدم! والا )

مریم پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:20 http://zangeakhar90.blogfa.com

به به سلام حال شما چطوره؟؟ احوال شما چطوره؟؟ وبلاگ مارو نمیبینین خوش میگذره؟
نه آقا شما لطف کن در این یه مورد بی مسئولیت باش نسل آدما منقرض شد فدا سرت خودتو ناراحت نکن

به! سلام... چطوری؟ ما که خوبیم... هی بد نمیگذره

بیا... حالا ما یه بار اومدیم مسئولیت پذیر باشیما... نمیزارن که... ولی اینجوریم نمیشه ها... بقیه و نسل های بعدی ناراحت میشن خوب... من که نباید همش به فکر خودم باشم

PaRi چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:58 http://magicgirl.blogsky.com

معلومه اصن فراموش نکردی!!
همچی میگه دغدغه انگار چیکار میکنه ها!!!
میای یه پست میذاری جواب کامنتای مارو میدی!
یا با 2-3 نفر چت می کنی!
اینا شد دغدغه؟!
آیندت خطرناکه جوون!!!
تو فردا چه طور میخوای خرج زن و بچتو بدی تنبل مفت خور شپشو؟! :دی
کلا تو این مدت که نبودی بخور بخواب بود دیگه آهان؟!

معلومه که معلومه :دی

ببین، لطفا پاتو از دغدغه های من بکش بیرون... مگه من تو دغدغه های تو دخالت میکنم که تو میای می دخالتی؟ هان؟

اتقافا خطرناک خیلی هیجان انگیز تره... یه کم به زندگی خودت نگاه کن... همش روز مرگی، بدون هیچ خطر و ریسکی، اصلا این زندگیه تو داری؟ اصلا واس چی زنده ای تو...

فردا که نه، دیگه حداقل پس فردا! یه جوری میدم دیگه... تو مگه رفیق نیستی؟ نهایتش اینه که از تو قرض میکنم... پس دوست به چه دردی میخوره؟!

گفتی بخور بخوابو کردی کبابم... برم یه کم بخوابم که خوابم میاد

PaRi سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:53 http://magicgirl.blogsky.com

نچ نچ نچ :دی




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد