گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

خسته اما...

مارو باش داشتیم پولامونو جمع میکردیم یه سیستم اساسی ببندیم! با این اتفاقات اخیر فک کنم مجبورم کل پول رو بدم آبنبات بخرم! اونم اگه پولم برسه! :دی

داشتم فکر میکردم از این به بعد که رفتم جایی واسه کار، میگم آقا حقوق من بر مبنای دلار حساب میشه! شایدم یورو... اینجوری حداقل دخل و خرج یه همخونی مسالمت آمیز پیدا میکنه... 

نه مثل حالا که قیمت همه چی افزایش پیدا میکنه ! اما دریغ از یه قرون افزایش حقوق ... 

حالا خوبه بازم مثل حیوانات نجیب کار میکنیم! باز هم هشتمون گرو ِ 13 مونه... 

کسی یه چند میلیون ناقابل نداره بده من!؟؟؟؟ اگه دارید که شماره کارت بدم! اگرم ندارید که شماره کارت بدید تا یه پولی بریزم واستون حالشو ببرید... بعد بگید من بدم!


به این صورت!

--

جدیدا از بس شبا خسته میرسم خونه! مثل خرس میافتم تو رختخواب و میخوابم! 

کلا آدم خسته ای شدم! کسی ماساژ بلد نی ؟  بلد نیست بیاد بهش یاد بدم! 


 

خوش باشیــــــد...
نظرات 9 + ارسال نظر
PaRi پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://magicgirl.blogsky.com

به به....چه عجب....
اگه 4 روز دیر تر میومدی میشد دقیق یک ماه غیبت...
نچ نچ نچ...

یه چند میلیون؟؟
چند میلیون؟؟؟! ریال؟یا دلار؟!! :دی
هرکی داره به مام بده...هرچند میلیون!!!
بعله!:دی میبینم که همچنان خود درگیری داری....

مش رجب!

حالا دفه بعد 4 روز دیر تر میام تا دقیقا یک ماه بشه! خوبه؟ چیز دیگه که نمیخوای؟ :دی

همون ریالم خوبه! من خیلی قانعم! میدونی که

خود درگیری تداری، نمیفهمی چه حالی میده!

PaRi پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:06 http://magicgirl.blogsky.com

میبینم که....اول شدم!!!:دی
فقط بگم جایزه منو به دلار بدیا...

باز این اول شد!

ببین، فعلا وسعت مالی بهم اجازه ی خرید جایزه نمیده... ولی میزنم به حسابت تا بعدا ببینیم چه میشود! بعد بگو من بدم!

فریناز پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:58 http://delhayebarany.blogsky.com

خسته اما سرخوش:دی

آره؟
همینو می خواستی بگی:دی؟
خب این که گفتن نداشت
همه می دونیم

بعدشم اونی که قراره مساعدتت کنه شماره کارتی منم بش بده یه تزریقی اساسی داشته باشه به کارت و اینا ما
خدام که خیرش بده
دیگه خودتم باش حساب می کنی رو حساب خواهر برادری یم می ندازم میره پی کارش:دی

دیگه آره دلار و اینا رو می گی؟
اصن نمی شه دیگه یه پفک خرید
پفک سیصدی شده ششصد
آخه من به کی بگم باید دو تا چی توز بزرگ بخورم تا پفک خونم تامین بشه اونوقت الان پول دوتاشو یکیشو بم میدن

اصن تو چرا کارخونه پفک نداری به من مفتی پفک بدی؟
هان؟

خودتی :دی

پس تو هم پول لازمی... باشه... شماره کارتت رو بده میگم یه 600 تک تومنی بریزه به حسابت بلکه پفک خونت تا مدت ها تامین بشه! (مدت ها= 1 دیقه)

ولی پفک زیاد نخور... میگن خیلی واس خانوما خو نی! میدونی که... بحث وزن و اضافه و سنگین و چاق و ... از این حرفاست... اینم چون خواهرمی بهت گفتم

میدونی!؟ دست روزگاره... وگرنه الان 10 تا کارخونه پفک داشتم... اونقوت میتونستی هر روز 50 تا پفک بخوری... ولی میدونی که ... باید پولشو هم میدادی... بالاخره پول، خواهر برادری نمیشناسه... گفته باشم

فریناز پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:59

امتحان می کنیم
:دی


:دی

بچه دست نزن... خراب میشه

من ِ گم شده ! پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:27 http://acupofsilence.blogsky.com

شماره کارت بدم ؟

میخواستی بگی کارت داری؟ نه! میخواستی همینو بگی دیگه...


ندی سنگینتری... والا خودمم دنبال یکی میگردم که بهش شماره کارت بدم
کار دنیا رو میبینی! قبلا شماره تلفن میدادیم! حالا باید شماره کارت بدیم

PaRi سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:35 http://magicgirl.blogsky.com

باز غیب شد این!!!:دی

باز غر زد این !!! :دی

مریم پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:28 http://zangeakhar90.blogfa.com

خوب حالا خوبه باز تو که میای خونه حداقل وقت داری بخوابی من که دیشب کلا 3 ساعت خوابیدم چی بگم آخه؟! فقط امیدوارم از دست نرم بعد شماها بدون مریم بشین

از هر چی بشه گذشت، از خواب نمیشه گذشت!

آره واقعا... ما بدون تو چجوری به زندگیمون ادامه بدیم! مگه میشه؟!

ولی اصلا نگران ما نباش... ما یه جوری با زندگی کنار میایم! تو میخوای از دست بری... برو... نبینم تعارف کنیا

مریم دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:37 http://zangeakhar90.blogfa.com

اااااا ما رو باش با کی درد و دل میکنیم!والااااا

با کی درد و دل کردی حالا؟

خیلی هم دلت بخواد... مارو باش پای درد و دل کی نشستیم! والا

فریده جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 http://ferimoti.blogsky.com

سلام

به سلام!

میگم قبلنا یکی میومد که حالا نیست! پس بگو تو بودی کلک...

اونوقت چرا تو لینکای من نیستی؟ راستشو بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد