گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

چسب

اصلا روایت داریم از خودم که میفرماید: تابستان را صرفا جهت عشق حال ساخته اند... حتی کسانی سر کار میروند آن هم تمام وقت! 


و چون ما نیز خود را آدم دانسته ایم، تصمیم کبری گرفتیم که هر هفته ها! آخرش رو بریم عشق و حال... حالا چه تفریحات سالم، چه غیر سالم، چه خیلی سالم و حتی چه خیلی غیر سالم (یه جورایی مُضِر   ) ؛ نه نگفته و با کله به سمت هدف از قبل تعیین شده برویم... و از آنجایی که هوا بسیار در گرما به سر میبره... قطعا میچسبد بازی هایی که شامل یه قولوپ آب باشه... حالا چه یه قولوپ چه یه اقیانوس... مهم نفس عمله... 


اینجوری، هم ما سر حال میاییم و هم دوستانی که با ما همراه میشوند و هم آنانی که ما را نظاره میکنند... 


---


راستی آیا میدانستید کارت معافیت سربازی چیست؟ همینی است که بنده در دست دارم... ایناهاش! دیدید؟ پس بسوزید ای آنانی که میروید سربازی...  


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:43 http://zangeakhar90.blogfa.com

یعنی انرژی که تو داری من تا حالا تو وجود هیچکس ندیدم آدم وقتی میاد تو وبلاگت از ناراحتیش یادش میره...
تابستونه امسال من درست مثه پارسال خوب نیست
کارت معافیت؟عجب! طفلی داداشه من الان تو پادگان

اینو باش... کجای کاری... اتم از من انرژیش بیشتره... من آروزم اینه به پای اتم برسم :دی

یه سوال!؟ آدم وقتی میاد تو وبلاگ من از چی یادش میره؟ نه! از چی؟ از ناراحتی؟ نه بگو دیگه

تابستون امسال من درست مثل پارسال خوب است! خواستی بگو چند روزش رو بهت قرض بدم !

مش رجب! آره ! طفلی... دلم سوخت... چی میکشه تو سربازی... خدا بهش صبر بده... ولی در عوض مرد میشه :دی

Zhinoos.Blue یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اون روایتی که گفتی رو قبلا من خودم فرمونده بودم ولی خب مهم نفس عمله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد