گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

شرح ماجرا

اوووووه ! 1 ماه و اندی گذشته است و ما مطلبی نذاشته ایم! خجالت هم نکشیده ایم؟! واقعا که... 


حالا ما خجالت نکشیده ایم... شما نیز خجالت نمیکشید... آفرین یه کم بکشید ... جواب میده...


--


میبینم که یه سری بستن و رفتن... اون یه سری که جزو b   e   s   t ما بودن حواسشون رو جمع کننا... گذرمون میخوره به شهرشون باز هم... دارم براشون 


منم خوبم... البته به جز این اواخر که پدر بزرگم به رحمت خدا رفت... اواخر که چه عرض کنم، همین هفته ی گذشته بود... دنیاست دیگه... یه روزی هم نوبت توئه... آره همین تو که داری اینارو میخونی 


امتحانا هم خوب بود... اتفاقا کلی سلام رسوند....


دیگه اینکه کلی اتفاقات افتاده که اصلا به درد شما خواننده های محترم نمیخوره... پس میگذریم... 


خبر خوش هم اینکه میخوام سعی کنم حضورم رو پررنگ کنم... با مداد شمعی البته ! :دی 


شما چه خبر؟ خوش میگذره؟ نظرتون راجع به اینکه هوا گرم شده چیه؟! به نظر من که خوبه... 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 http://zangeakhar90.blogfa.com

چه عجب بابا!! ما چشممون به جمال شما روشن شد!
خدا رحمتشون کنه...
اینکه هوا گرم شده اصلا خوب نیست کی گفته خوبه؟؟ یعنی تا این حد خوب نیست که ما خانوما باید بپزیم ولی شما آقایون با تیشرت باشین... لجم میگیره انقدررر
راستی عیدتونم مبارک

اونوقت چشم شوما چجوری روشن شد! بگو تا خاموشش کنیم

سلامت باشید...

نه دیگه... خانوم شدن این دردسرارو هم داره... میخواستی پسر باشی تا از این مشکلات نداشته باشی

عید شوما نیز هم مبارکا باشد...

الی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:14 http://18esfande1386.blogfa.com/

اول که سلوم!
حالا چرا اینقد سوزناک ماجرای فوت تعریف میکنی ؟!! خدا رحمتشون کنه.
بعدشم اینکه هوا گرم شده حالا ما نظر بدیم سرد میشه؟~!!!!!!! سوال میپرسیا . سوال اجتماعی بپرس .نظرتون راجع به شدت گرفتن اقدامات گشت ارشاد در چند هفته ی اخیر چیست<؟؟
بعد من میام جواب میدم نظری ندارم

و علیک سلوم! !

سوزناک نبود که... غم انگیز بود... سلامت باشید... خدا رفتگان شما رو هم رحمت کند انشالله...

حالا تو نظر بده یه وقت دیدی شد! ها؟ خدارو چه دیدی!


حالا نمیشه یه نظری بدی راجع به اقدامات گشت ارشاد در چند هفته ی اخیر؟ خواهش کنم چی؟ التماس چطور؟ گریه و زاری رو دیگه نه نگو! پولم میدما...

یک دزفولی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:38 http://emdez.blogfa.com

هوای گرم خوبه!!!!!!!!بیا خوزستان تا جزغاله شی.........اون وخ ببینم بازم میگی گرما خوبه؟؟

آدم اگه بخواد از چیزی لذت ببره، میبره... ! حتی از گرمای دل انگیز خوزستان

عمرا اگه مخالف حرف من باشی... هستی؟ نیستی دیگه!

PaRi شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://magicgirl.blogsky.com

عجب حضور پررنگی واقعا!!!!

به به!!!

بعله... دیگه پررنگتر از این نمیشد... وگرنه دریغ نمیکردم...

البته توی این گرونی مجبور شدم یه کم آب قاطیش کنم تا رقیق تر بشه... بلکه بیشتر بشه ازش استفاده کرد... ولی چون تویی دیگه اینکارو هم نمیکنم... رقیق کردن رو میگم! حالشو ببر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد