گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

زمستان وارد میشود!

وقتی برف شروع به باریدن میکنه! از هیچ فرصتی واسه نگاه کردن به دونه های برفی که از توی نور ِ لامپ های تیر ِ چراغ ِ برقِ کنار ِ خونمون رد میشن، دریغ نمیکنم... آرامش بخش و کاملا زیبا...



---


بدم میاد از این دخترایی که تازه به دوران رسیدن... تا یه پسر یه کلمه حرف میزنه یه جوری جَـوّ میگیرتشون که انگار پسر ایده آل زندیگشونو برای اولین بار دیدن... جمع کن خودتو بابا... اَه اَه اَه... فحش بدما!

نظرات 7 + ارسال نظر
لاله چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 http://nocomment.blogsky.com

ای خدا اول همه از بارون مینوشتند ما هم دلمون سوخت تو هم رومونو زمین ننداختی و فوری بارون کادو دادی سر عیدی...اما حالا با درد بی برفی چیکار کنم..ما که ندیدیم تا حالا به جز یه مشت برف چرک بالای توچال سنه ۲۰۰۶ و یه عالمه تقلبیش..اینم خودت یه کاریش بکن دیگه

ای بدم میاد از این بسرا کلا بلد نیستند حرف بزنند بعد میندازن سر جو گیر شدنه دخترا!

پس تو هم برف میخوای... کارت با اسپری برف شادی حل نمیشه؟

اصولا پسرا تو حرف زدن مشکلی ندارند... ولی گاهی اصلا نمیخوان با یه دختری حرف بزنن ولی دختره ی جو گیر ول کن نیست که!

یگانه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:16

وای چه خوب شده بود این چند روز گذشته ...
برف با خودش یه سکوت ... یه آرامش خیلی خوبی میاره ...

نه برادر اشتباه به عرضتون رسوندن ... اینا اسمشون تازه به دوران رسیده نیست ... اسمشون ادمای بی جنبه است ... که هر حرف یا رفتار طرف رو به منظور خاصی برمی دارن که متاسفانه عدشون هم کم نیست...

آره... خیلی خوب بود...


بی جنبه هم صداشون میکنن، ولی تازه به دوران رسیده هم هستند!

کم نیست که چه عرض کنم... زیاد شده جدیدا... موندم اینا دووم میارن یا نه!

یگانه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:21

خب دیگه ما دیگه رفتیم
زت زیاد

بودی حالا... کجا با این عجله! چایی دوم؟!

هِی بهت میگردم با آدمای لات و لوت نگرد... ببین رو دیالوگاتم تاثیر گذاشته! :دی

مطهره جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:55 http://ferimoti.blogsky.com

حالا مگه ازین دخترا به پست شما خورده؟

منم فش بدم؟؟؟

کم نه
ولی امیدوارم دیگه نخوره... چون اعصاب آدم پریشان میشود...

اگه دوست داری فش بدی چرا از من میپرسی؟

راحت باش... اینجا خونه ی خودته... فش بده ببینم چی بلدی!

فریناز جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:23

ااوووووووووووووووووی

بی عرضگی پسرا رو پای جو دخترا نذارا!

این پسران که پر رو می شن یه جوری نگا میکنن دخترا زبونشون بند میاد خو

وگرنه دختره از اولم مشکلی نداشته


راستی
اون برفا هم کوفتتون بشه شما تهرونی یا

ما بارونشم نداریم

بله

بی عرضگی پسرا که پای خودشونه! وگرنه صحبت و زدن مخ این جور دخترای جدیدالتاسیس که عرضه نمیخواد...

ولی من منظورم اون دختراییه که نه تنها زبونشون بند نمیاد، بلکه دراز هم میشه!

دقیقا! پسره هم از اول مشکل نداشته!

خدا یه عقل درست و حسابی به همه بده! یه کمی هم ذهن جوونای مارو باز کنه بلکه بزرگتر فکر کنن... آمین

------

راستی!
اینقدر خووووبه که نگو... اصلا داریم لذت میبریم در حد لالیگا!

دلت بسووووووووزه...

حالا من دعا میکنم شاید یه نمی از بارون اینجا به اونجا هم رسید...

فریناز شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:06

اون آمینو این دفه استثناً باهات موافقم

چی کار کنیم دیگه
یه بار تو کل این عمر x ساله ات یه حرف حساب زدی دیگه



نه قربونت

دعاهای تو چپکیه!

دعا کن کویر بشه بلکه سیل بیاد

کلا چپ به دنیا اومدی یا

خدا به داد زن داداش آینده ی من برسه

تو هم که هر دفه با من موافقی ولی میگی ایندفه!

باز داری بحث گذشته ها رو پیش میکشیا! اینجوری درستتره: یه بار تو این عمر چند سالت حرف حساب منو فهمیدی!

--

نه، وظیفست!

خیلی هم دلت بخواد... نمیخواستم بگم... تو مجبورم کردی که بگم... اصلا به من میگن "مصی مُستجاب"

خدا به دادش برسه از دست تو حالا کدوم آدم خوشبختی هست این زن داداشت؟

فریناز یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

تو ام که مثل منی

هزار و یکی اسم داری مصی

چه به خودشم میگیره زود

نترس هیچ دختر عالق و باغلی حاضر نیست یه عمر بدبخت یه عشق کامی بشه جون داداش

مگه ملت از جونشون سیر شدن آخه

گفتم که دیگه صابون به دلت نزنی خلاصه

گشتم واست نبود نگرد نیست

منظورت این بود که تو مثل منی دیگه!

آره... هزار تا اسم و هزار تا بدختی... دیگه خودت بهتر میدونی دیگه!

خودمو نگیرم کیو بگیرم؟ تو رو؟

هیچ دختر چی؟؟؟ عالق؟ باغل؟ هِی بهت میگم بشین درستو بخون... ببین حالا! آبرو نزاشتی واسه آدم که... باید سیستم نظرات رو صوتی کنیم بلکه غلط غلوط نداشته باشی...

حالا یه عمر هم نشد ایرادی نداره... من به یکی دو سال هم راضیم

ملت که از خداشونه... ولی... هیچی اصلا... میترسم بحثو ادامه بدیم باز تو به من حسودی کنی

نه بابا، صابون چیه... شامپو اومده خارجی

به جای گشتن واسه من، به فکر خودت باش من خودم میتونم گلیممو از گل و لای بکشم بیرون آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد