گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

محمد رضا

یه نوزاد که تازه پا به این دنیا گذاشته به خاطر مشکلی که پیش اومده خیلی نیاز به دعا داره...


منم واقعا دوسش دارم...


خواهش میکنم...


خواهش میکنم...


التماس میکنم که دعاش کنید... از ته دلتون دعاش کنید...


خیلی دلم نگرونه... خیلی... 


ممنونم...





نظرات 5 + ارسال نظر
یگانه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:25

آخ الهی بگردم
انقدر وقتی این خبرا رو می شنوم دلم میگیره
دعا کردن کوچکترین کاری که از دستم برمیاد
ان شالله اونی که اون بالاسره به خاطره دل دریایی مادر این کوچولو هم که شده گره از مشکلشون بر داره

ممنون...

لاله دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:51 http://nocomment.blogsky.com

توکل به خدا

ممنون...

الی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:31 http://18esfande1387.blogfa.com/

خدا دعاهای منو قبول نمیکنه ولی امشب سر نماز برای این نی نی و تمام کوچولوها دعا میکنم ...

قطعا قبول میکنه!

ممنون.

فریناز جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:53

اگه دیر نظر گذاشتم دلیل دیر اومدنم نبود...
به موقش دعاش کردم...خاموش!

الان حالش چطوره؟

ببخشید زودتر نتونستم بیام حالشو بپرسم

میدونم!

ممنونم ازت...

میگن هنوز باید دعا کرد! پدر مادرش چقدر سخته واسشون!

خواهش!

الی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:19 http://18esfande1387.blogfa.com/

سلام .چی شد جریان این کوچولو؟

سلام

مرخص شده بود! ولی منتظر جواب آزمایشا بودیم ببینیم چی میشه!

ممنون از اینکه به فکرشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد