گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

از رو بیکاری

یه چند ساعتی میشه حوصلم سر رفته... ولی دارم روش کار میکنم که بیشتر از این سر نره!


---


آمریکن پای دِ بوک آو لاو رو بالاخره بعد از مدت ها دیدم! جزو فیلماییه که فقط میشه یه بار دیدش... خیلی باهاش حال نکردم... حتی مزاج فرهنگی و سینماییه منو تحت تاثیر قرار داد و چند درجه کشیدش پایین... این شد که رفتم دوباره و بعد از ده ها بار فیلم زیبای Braveheart رو دیدم تا شاید به مزاج ِ دیفالت خود برگردم!


---


من که ماشین ندارم ولی فهمیدم که 206 خیلی ماشین بیخودیه... اصلا باهاش حال نمیکنم... من نمیدونم سازنده هاش چی فکر میکردن که اینو ساختن؟!؟


---


و ضمنا یه تغییر کوچکی هم به اینجا دادم... خودمم میدونم خیلی خوب شده!


---


و چون گذشته، شاد باشید...

نظرات 3 + ارسال نظر
یگانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:42 http://yeganeh22.blogsky.com

حوصله تان جوابگوی ظرفیتان نی ...
خو کاری نداره که ببر ایلیکتریکی سر کوچتون یکم ظرفیتشو بیشتر کنه...
با کما خوشوقتی باید بگویم که خوشبختانه جفت فیلما رو ندیدم :دی

والا سازندش که کلی براش آرزو هم داشته ...
ولی ایران خودرو رو نمی دونم ...

بلی بدیدیم ... اینا همش عوارض یه سندرم خاصه ... نگران نباش درمان داره



لابد نی که نوشتم دیگه! واسه شما هَـ ؟

مشکل همینجاست دیگه! سر کوچمون الکتریکی نداره! آدرس بده تا بیام الکتریکیه سر کوچه شما!

ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Braveheart رو نـــــــــــــــــــــــــدیدی؟؟؟؟؟

نصف عُمر که چه عرض کنم! با احتساب این بیستو خورده ای زندگیت، به عبارتی، کل عُمرت بر فناست!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی بهترین فیلمه... اصلا بزار یه جور دیگه بهت بگم... این فیلم مورد تایید جناب MST (بزن اون دست قشنگرو) هم میباشد، پس حالا دیگه حتما برو ببین!

من کاری به هیچی ندارم! این ماشین در حال حاضرداغونه!!

خوبه که دیدی! نگران بودم مثل مطلب قبلی نیاز به توضیح بیشتر داشته باشه!

راستی ممنون که از نگرانی دَرَم آوردی... دیگه داشتم به پایان زندگیم فکر میکردم!

الی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 http://18esfande1387.blogfa.com/

اولا که کاملا با شما در مورد فیلم موافق میباشیم اگه منظورت همون فیلیمیه که مل گیبسون بازی میکنه اصولا در منزل ما فقط فیلم دیده میشود و حتی به نامش توجه خاصی مبذول نمیگردد ( حال کردی بچه ارشدیا چه جوری حرف میزنن

آره منظورم همونه...

خوشم میاد به اسم فیلم توجهی نمیشه اونوقت اسم همه بازیگرارو بلدی!

آره حال کردم، فقط نفهمیدن چرا اون پرانتزی رو که باز کردی رو نبستی! شاید ارشدیا اینجوری حرف میزنن ها؟! منم که ارشد ندیده

لاله دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:50 http://nocomment.blogsky.com

چکار به بژو ۲۰۶ داری؟ اولین ماشینم بود البالویی کوچولو ناز!!!! ۶ سال داشتم و به باش نشستم اونم وسط فک و فامیل همه از اون ماشین از ما بهترون اینا... اما حیف اینجت هیشکی بلد نیست بژو درست کنه و دیگه برا بچه هام و دم دیستکش جا نداشت ۱ ماه بیش فروختمش دلم برا بژوم تنگ شد اخی روز اولی که رفتم دانشگاه باهاش بلوز قرمز هم بوشیدم کلی کییییییییییییییییییف بعدشم از باقدمش کار گیرم اومد اخر شهر هر روز ترافیک میرفتیم باهم بنزین هم نمیخورد بیچاره....
من الان یه وبلاگ فقط نظر دادم اینجا لوووووووووووووول

نمیدونم چرا جدیدا از 206 بدم میاد شدید!

حالا چون تویی ماشین خوبیه ولی بازم من بدم میاد... اصلا یه جورایی خیلی باگ داره... خیلی میتونست بهتر باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد