گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

برگشتم

کلا که خیلی خوب بود...


از کجاش بنویسم!


از هتل رایگانی که سرویس رایگان برای نمایشگاه داشت؟

از صبحانه و ناهار و شام و میان وعده رایگانی که در اختیارمون قرار میدادند؟

از احترامی که میزاشتند؟ (خیال کرده بودن منم مخترعم... خبر نداشتن که آویزون شده بودم آخرش نفهمیدم من اونجا چیکار میکردم :دی *)

از کوچکترین مخترع؟

از آدمای عجیب و غریب با ایده ها و اختراع و طرحهای عجیب تر؟؟


کلا تجربه ی خوبی بود! کلی آدم که زحمت زیادی واسه کاراشون کشیدن ولی کسی هنوز به اونا اهمیت نمیده! کسایی که وقت و پول خودشون رو واسه ایده های جالب و حتی کاربردیشون گذاشتن، ولی هنوز حمایت نشدن... که البته امیدوارم بشن...


فقط هیئت داوریش یه کم سخت گیر بود...

نتایج رو هم قراره نهایت تا 10 روزه دیگه بدن... که مهمترین هدف شرکت تو نمایشگاه هم، همین نتایج داوریه...


جای دوستان مجازی با یه ارتباط مجازی خالی!


-----

* بعدا نوشت

نظرات 7 + ارسال نظر
یگانه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 http://yeganeh22.blogsky.com

ووویییییییییی
رفته بودی نمایشگاه؟
کجا؟
چه نمایشگاهی؟
خوارزمی؟
ثبت اختراع؟
اااااااااااااا
بابا بچه نفسش بند اومد این همه سوال کرد
خو جوابشو بده دیگه :دی

به! سلام چطوری؟

ممنون که خودت جواب خودت رو دادی!

نه بابا! منو اختراع؟ تو دیگه چرا این حرفو میزنی ؟ رفته بودیم بلکه خوش بگذورنیم! که گذروندیم!

لاله یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 http://nocomment.blogsky.com

عجب نمایسکاه خوبی؟ بس هنوز آدمهایی بیدا میشن که به خودشون إیمان دارن!

سابورت هم که رأست میکی أین طرفها بیدا نمیشه ! ما هم که فأینال بروجکت داشتیم هی ألمانیه اومده بود یونی خیلی خوشش اومده بود أز تلاش و کوشش شبانه روزیه یه ماهه ما! کفت سبونسرتون کیه؟ ما هم در جوابش أز خنده منفجر شدیم. أخه تازه کلی بول داده بودبم یونی واسه وسائل و لإبراتوار!
أخرش هم اومدیم بأنک حساب واسه ملت وإز میکنیم!

آره... پیدا میشن هنوز!

پیدا که میشه! ولی اونقدر سخت پیدا میشه که نگردی سنگین تری :دی

بازم خوبه آخرش به یه جا رسیدی! خیلیا به همونم نمیرسن!

یگانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:31 http://yeganeh22.blogsky.com

به من می گی ظالم
اصن از من دلرحمتر عمرن بیابی ...
هان فلاکتو خوب اومدی...
یکم بکشی بد نیس...
اصلن من قسمت نظراتو برای راحتی خواننده هام بستم...
حالا یه دهن بوخون ببینم صداتم عین سلیقت بیریخته یا نه ؟:دی

پـــ نه پــــ فکر کردم دارم واسه وبلاگ دختر دایی هیتلر نظر میزارم که بهش گفتم ظالم!

گشتن نمیخواد که! یکیشون اندر مقابل شوماست

کشیدنی نیست! چشیدنیه!

آها... ممنون که به فکر خواننده هاتی! حیف که کسی قدرتو نمیدونه!

شرایطِ خوندن فراهم نیست وگرنه یه MST ایه و یه صدا

یگانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:34 http://yeganeh22.blogsky.com

این بعدنه هنوز نیومده انگاری
کی میاد؟
خبر نداری ازش؟
دیدی سلامه منم بهش برسون
بچه خوبیه کلن فقط نمی دونم چرا با تو می پره:دی

واااایی، تو دیگه چرا!!؟؟

از تو بعید بود! البته خیلی هم بعید نبود... اصلا طبیعیه

ببین قبلش یدونه از اینا "*" هست! درسته!
احتمالا تو متن هم یکی دیگه هست!

الان افتاد یا توضیحاتم رو بسطِ تیلور بدم؟

یگانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://yeganeh22.blogsky.com

می گم نمی خوای دائمیش کنی
یه چند وقته هعی میام اینجا می بینم هنوز موقته
عجب دلی داریا
همینجور تو سطح شهر با این گذر موقتت هعی می چرخی

عجبا


دیدی ... سه تا نظر گذاشتم با کمال اعتماد بنفس آدرس وبمم توی سه تا شم بقراردیم...

ایییییییییییییینه...
کدومه ؟
گیر نده همونه :دی

موقت کلا چیز خوبیه! واسه دائمی شدن هیچ وقت دیر نیست!

نکنه تو هم گذر موقت میخوای؟ بیا خودم بهت آدرس بدم، بری هرچی که موقت موجود بود برداری!

آری دیدم و خواندم و جوابیدم و تاییدیدم!

اوووووونه!

ولی خوشم میاد تو هم خیلی امیدی بهت نیست! شدی مثل خودم... از منم قطع امید کردن

یگانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:51

به جان خروس همسایمون همه چی درمورد این بعدن نوشته فک می کردم الی اینو که تو گفتی
نخیر قبول ندارم
راهنماییت ضعیف بود...
اصلن همه چی زیر سر گل کردن صداقتته ...
ببین حالا یه نفر از رو ناپختگیش برگشت به تو گفت مخترع ... حالا باید تو میومدی اشاره درست به نقشت می کردی

پس فکر هم کردیو به نتیجه نرسیدی!؟ دیگه واقعا نا امید شدم

صداقت چیه؟ منو صداقت؟ عمرا!!

راستش اونجوری گفتم که خواننده های وبلاگم از خودشون نا امید نَشن

فریناز جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:55

من اینجا نظر گذاشته بودم...مطمئنم

نمیدونم کدوم نظرو میگی... ولی ایرادی نداره... همینجوری هم قبولت داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد