گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

تغییرات

دیدم سیستم نظرات بلاگ اسکای خیلی بیخوده... گفتم خودم دست به کار بشم و یه حالی بهش بدم، شاید کمی با خود شد....


این شد که الان شما دارید میبینید!


ایده ای که تو ذهنم بود خیلی سخت نبود... ولی وقتی خواستم عملیش کنم خیلی سخت شد!! و کلی هم مشکل جدید اضافه شد... و یه چنتا سوتیه وحشنتاک هم داره!


ولی فعلا حسش نیست درستش کنم و یا به حالت قبل برش گردونم... همینی که هست! میخوای بخوا، نمیخوای نخوا!


یکی از تابلوترین مشکلاتش اینه که آجاکسیش فقط واسه مطلب اولِ و بقیه عادی َن...


حوصله ی درست کردنشم ندارم


بلاگ اسکای واقعا کبودای زیادی داره و بدترین چیزش هم همین راکد بودنشه.. بابا یه کم از گوگل یاد بگیر! هر روز یه تغییر داره میده... حالا مشتری مداری و رضایت کاربر بماند که تقریبا اینجا نیست ! اصلا چرا راه دور بریم! همین پرشت بلاگ خودمون... ببین چی کارا که نمیکنه... حداقل یه کم جهانی فکر میکنه... تازه از ScribeFire هم پشتبانی میکنه...


اگه یه مدت دیگه همین وضع بمونه، احتمالا کوچ کنم به جایی دیگر...


خوب دیگه... فکر کنم خیلی خوابم میاد دارم چرت و پرت میبافم...


طبق معمول، خوش باشید!

نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:24

میگما آزار داری تو؟؟؟

این نظرات قسمتای قبلو مثل اولش کن خو!
یه دفه کل صفحه رو میگیره که مثلا چی بشه؟؟؟؟

در ضمن الانم اصلا واسه این نظرات پست آخرت شکلکا کارنمیکنن

منم که بی شکلک نمی تونم زندگی کنم آخه:((((

خیلیییییییییییییییییییییی نامردی ام اسی

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بالاخره اوقات فراغتِ من اینجوری پر میشه دیگه !

ولش کان حالا...

تو هم یه مدت شکلک نزار بلکه نفست قوی شه...

نفرما... نامردی از خودته...

فریناز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:25

خیلی هنر کردی با این ابتکاراتت!

بپا یه وقت ترورت نکنن

نابودی در حد جاماییکا

آره سخت بود

نه، مواظبم...

یگانه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46

بابا حسابی ترکوندی اینجا رو ها... انتحارت مبارک :دی
می گم اومدم اینجا کلی با عجایب خلقت آشنا شدم
اون نظر قبلیه غاصبانه کل صفحم des مو گرفت ... این یکی هم که کلن متنو برد...برو دنبال متنت یه وقت به راهای مستقیم منحرف نشه...

ولی خب خسته نبو...
می خوام برات واسطه شم بری گوگل... بلاگ اسکای که قدرتو نمی دونه که :دی










یه چیزی هم اروم و یواشکی بهت میگم...
این شکلکا هم به متن نظر اضافه نمیشه...

بسوزه پدر شب بیداری که این بلاها رو سر وبلاگ مردم میاره!

نه، نریا... با گوگل حال نمیکنم... راستش شرایطش اصلا خوب نیست... حقوق درست و حسابی هم نمیدن آخه... به تو هم پیشنهاد میکنم نری...





خیلی آروم گفتی نفهمیدم!
این مشکلات دیگه به بلاگ اسکای بر میگرده! میتونید با مدیران بلاگ اسکای در میون بزارید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد