گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

مرور گذشته...

فکر میکنین هنرمندای بزرگ از کجا شروع کردن؟
خوب معلومه دیگه... از همینجایی که من شروع کردم...

(عکسی در زیر میبینید، متعلق به حدود 6 سال پیش میباشد، جزو عکسایی بود که تو خاطرات یافتم... یادش بخیر.......................... )

http://s1.picofile.com/file/6797615690/gh03_copy.jpg

آدما با خاطرات زندگی میکنند ولی از آنها عبرت نمیگیرند... چرا؟ خدا میداند (MST)

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:02 http://18esfande1387.blogfa.com/

یه سلام بعد از چند ماه .سلام سلام.
آدما عبرت نمیگیرن .من خودم از اونایی هستم که چوب اشتباهای خودمو میخورم.زندگیه دیگه .و چقد تلخ

سلااام بر دوست قدیمی...

اینطرفا؟

آره دیگه... زندگیه... کاریشم نمیشه کرد... ولی مدارا چرا !

فریناز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:22

بپا ندزدنت با این اثرای شاهکار پیکاسوییت

آخه کجای دنیا آب قرمزه؟؟؟

خدایی دارم کم کم ازت ناامید میشما

پاشو بریم یه دکتری چیزی... هنوز اول جوونیته میترسم بیشتر از اینا پیشرفت کنه این آکبندیت

اصل ِ نقاشی به اینه که واقعیت رو، به حقیقت دل وصل کنه... تو که این چیزا نمیدونی چیه!

خطوط میشن واقعیت و رنگ میشه دل نقاش... که تداخل این 2 تا یه اثر پر محتوا و پر معنی میسازه!

اینجوریاست

یگانه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:30

آه استاد پس کو امضاش ؟؟؟؟ :دی

امضاش کو؟؟ راس میگیا...

خوب میدونی، اون وقت ها جوون بودم، نمیخواستم شناخته بشم... وگرنه کی از شهرت بدش میاد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد