گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

های

امسال هم گذشت...

آره دیگه! ما موندیم و 1 سال دیگه!

خسته هم که هستم... میخوام بخوابم!

هوای تهران چقدر خوب شده :دی

کلی هم کار عقب افتاده دارم!

ما همچنان در کنار شما هستیم! با ما تنها نیستید! همراه اول
نظرات 8 + ارسال نظر
لاله پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 http://nocomment.blogsky.com

به قول فیسبوکیا لایک ایت .منظورم وبلاگتونه

بالاخره فردی از وبلاگ ما خوشش آمد...

تنکس...

یگانه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13

خب پس هنوز جز اجرام زنده بشمار میای
مارو بگو چه صابونی زدیم
ولی جدن در شمول بیمعرفتان جای گرفتی
حالا بدی که ازمون ندیدی ولی خوبیهامو حلال کن
دیدی منم عین خودت شدم
در پناه حق

اگه تو جزوش نباشی چرا که نه

چه صابونی زدی؟ خارجی بود یا ایرانی؟

شکسته نفسی میفرمایید، داریم درس پس میدیم... شما خودت سر دسته بی معرفتایی!

والا خوبی هم ازت ندیدیم

عین من شدی؟ پس خوش به سعادت! هر کسی این سعادتو نداره ها!

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:37

خودت کم واسه خودت را به را پپستی میترکوندی ملتم میان لایکت میکنن

نــــه
آخه من نمی دونم تو کجات لایک داره؟

ام اس تی و لایک؟؟؟

حالا این لایک چی هس؟
همون لاکه ؟

مگه تو پسر نبودی ؟؟؟
راستشو بگو تو که پسر بودی تا دیرزو

نکنه مد شده پسرا هم لاک بزنن به خودشون و وبشون؟؟؟:دی:دی:دی


و باز هم حسادت فری گل میکند!

فک کردی همه ی وبلاگا مثل وبلاگ توئه؟

یه کم از ملت یاد بگیر! وبلاگ به این نازی... خیلی هم دلت بخواد اصلا!


پـَـــــ نه پـَــــ فریناز و لایک!؟ حسود

لایک یه چیز کاملا پسرونس و به همین دلیله که کسی نیومده ابراز ِ لایک کنه تو وبلاگت دیگه! بعله

[ بدون نام ] شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:38

می گم یا 6 ماه عقبی یا 6 ماه جلو!

الانه کجا امسال گذشته؟؟؟
تازه رسیدیم به قل وسط هندونه ی 90

یه قاچ بدم خدمتتون آقای روزه خوار؟

ای خدااااا ...

چرا یه کم به اون مُخَیَله فشار نمیاری خوب! حالا اینجا شاید مشکلی نداشته باشه! ولی پس فردا زیر بار مشکلات زندگی بخوای اینجوری دنبال راه حل واسه مشکلات بگردی که کلات پَسِ جنگ جهانیه سومه!

منظورم ماه رمضون امسال بود... فهمیدی با بیشتر توضیح بدم؟!

نه، زحمت نکش! کل هدنونه رو بده، خودم سر فرصت قاچش میکنم

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:39

اون بالایی خود خودم بودما

فریناز هستم
اومدم سوغاتیامو بگیرم در برم

یاللا بینم
رد کن بیاد جنسا رو

بعله... میدانیم... تابلو بود

نمیشناسم... شما؟

شرمنده، مزاحم نشو لطفا...

( خیلی برخوردش خوشاینده! اونوقت سوغاتیم میخواد اهه
دعا کردم واست دیگه... همون بسه )

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56

موبایلم شدی ما خبر نداریم؟

برندت چیه؟

اولا که نظر قبلیتو تایید نکردم... آخه هواس نداری که، به جای اسمت، ایمیلتو گذاشتی... نمیگی تایید میکنم، اونوقت ایمیل پخش میشه تو سراسر دنیا! البته بدم نبودا... معروف میشدی... بالاخره نظر دادن توی وبلاگِ به این خفنی، این دردسرا رو هم داره دیگه ...

ولی جوابش رو میدم که بعدا نگی کلاس گذاشت و جواب نداد :

دکتر، وقتی بارون شب و روز بباره! هوا کلا ابری باشه! 13 درجه دما بیاد پایین، شما بهش چی میگید؟ میگید هوا داغونه؟
نـــــــــــــه، میگی هوا داغونه؟؟؟؟؟؟؟

موبایل چیه بابا... من از اونم خفنترم...
برند به این معروفی رو نمیشناسی؟ MST دیگه... یه کم اطلاعات عمومت رو بالا ببر خوب...

فریناز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:19

من آی دیمو گذاشتم؟؟؟

جل الخالق!!
به حق چیزای نشنیده و ندیده

خو حالا بی خیال
کم کم داری پر رو میشی یا! در ضمن لایک دخترونس خودتو به دخترا نچسبون بدم میاد از هر چی چسبه اونم با برند ام اس تی

چسبونک

در ضمن واسه اینکه بدونی من خیلی هم باهوشم... بیشتر از تو و دار و دسته ات بچه فسقلی

باورت نمیشه میخوای تایید کنم؟

همچین میگی نچسبون انگار چه آش دهن سوزی هستند این موجودات عجیب

اوون که بعله... اصلا میخوایم مثال آدم باهوش بزنیم، میگیم فری باهوش... فقط بیتشر مثال نقض حساب میشه

ایلگار یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:29

چه باحال...

بَلکَم بیشتر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد