گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

روزه خواری!

آره دیگه! هم میریم روزه خوری! هم میریم که این چند شبِ قدرو اونجا باشیم ...



خوش باشید!

نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16

خوش به حالت ام اس تی

واسه منم دعا کنی یا

این یه دستوره

چیه! فک کردی حالا بهت میگم تو را خدا التماس دعا؟؟!!!

عمرااااااااااا:دی

همین که بهت افتخار میدم به یاد من اونجا واسم دعا کنی خیلی بهت لطف کردم:دی

ممنون!

راستش رو بخوای اصلا وقت نشد واست دعا کنم البته امیدی هم به شفات نداشتم !!

ضمنا افتخارمَم پر شده بود...

ولی جدا جای دوستان خالی بود...

یاد رفقای مجازی هم بودم... که متاسفانه، تو هم جزوشون بودی!! یادت باشه اگه شفا یافتی و مشکلاتت برطرف شد، به خاطر دعای من بوده ها!

حالا هی برو پشت سر من بد بگو!

فریناز جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18

روزه خواری!

واقعا که!!!

پس بگوووو ! شبای قدرو و مسافرت و مشهد و زیارت همه کشک

تو می خوای روزه بخوری یه قولوپ آبم روش

گیر کنه تو گلوت ام اس تی روزه ها

دیگه دیگه

وای که چه حالی داد... دلت بسوووووووووووووووووووزه... وسط گرمای تابستون... سر ظهر... یه آب خنک چقدر میچسبید...

روزه ها که اصولا توان گیر کردن در گلو را ندارن! احتمالا منظور روزه خوری ها نبود؟؟؟!!!

آره دیگه

فریناز جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20

حالا شاااااااااااااید اگه سوغاتی واسم آوردی ببخشیمت واسه این چند روزه غیبتت

خوش بگذره گل پسر :دی

چیه؟
بهم نمیاد درست حسابی بات حرف بزنم؟

آخ، میگم یه چیزی یادم رفتا! بگو سوغاتیه یکی از فامیلامون رو یادم رفت...

خوب، تو چی میگفتی؟؟!

آها! سوغاتی!

حالا چی هست این سوغاتی؟؟ خوردنیه؟؟ تو جیب جا میشه؟؟

ممنون! کلی خوش گذشت! جای دوستان خالی!

اینم جواب درست و حسابی... اتفاقا این جور حرف زدن خیلی به من میاد!

البته معلومه که به تو هم میاد... بالاخره این درست وحسابی حرف زدنو از من یاد گرفتی دیگه! تو که از این کارا بلد نبودی!

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:32

نترکی تو پسر

این همه واسه خودت فرت و فرت نوشابه باز می کنی میترسم آخر سر شکل زمزم یا کوکاکولا پپسی بشی

میدونی که
من فقط نگران خودتم! نه ارثی که قراره بعد از میت شدنت به من برسه


حالا دیگه

من با این چیزا نمیترکم! دلتو خوش نکن

ای خدا! باز داره حسودی میکنه! خوب نوشابه میخوای بگو دیگه! چرا طفره میری... چنتا میخوای؟ 50 تا خوبه؟ آدرس بده بفرستم واست...

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، تو تنها کسی هستی که ارث منو نمیخوای! یادم باشه تو وصیبت نامه هم لحاظ کنم

اینه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد