گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

یکی سرمو بخارونه...

آدم صبح تا شب پای کامپیوتر باشه... اونوقت نتونه وبلاگشو بروز کنه!


مردم چی فکر میکنن؟!


خلاصه از اینکه نتوانستید از بیانات و سخنان گهر بار من استفاده لازم را ببرید، کمال شرمندگی را دارا میباشم...


هستیم در خدمتتون همچنان...


یه وبلاگ که بیشتر نداریم... قربونش برم :دی




***** خیلی دیر نوشت:

آقا رسول، تسلیت میگم... دیر فهمدیم... توجیهی هم برای دیر فهمیدنم ندارم... شرمندم... میدونم خیلی سخته... خیلی... انشالله خدا رحمتشون کنه...............

نظرات 6 + ارسال نظر
کلیپ و عکس جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 http://www.fc7.ir

سلام دوست عزیز
از وبلاگت خوشم اومد
اگه تبادل لینک میکنی وب ما رو با این نام :

.: کلیپ و عکس :.

لینک کن بعد نام لینکت رو واسم ارسال کن
یا علی / منتظرم
www.fc7.ir

اونوقت از چیه وبلاگم خوشت اومد؟؟؟؟؟؟؟

فریناز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49

رسول خودمونو میگی؟

همین یک عدد من؟

کیش فوت شده مگه؟؟؟

خدا رحمتشون کنه به هر حال

آره...

من که خودم دیر فهمیدم... پدرش ...

فرینــــاز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51

بین خودمون باشه ها
اما من فک کردم یا رفتی کره مریخ یا تو اون آبشار بلنده غرق شدی یا رفتی زن گرفتی یه دختر خانوم ماه و خوشگل و خوش تیپو مامانی رو بدبخت کردی خلاصه!!!:دی

خدا صبر بده به هر کی با تو سر و کله می زنه!

می گن کله ات حسابی ورزشکاریه ها

چی کار کردی؟ فکر کردی؟ مگه فکر هم میکنی؟

مگه هنوزم از این دخترای ماه و خوشگل و خوش تیپو مامانی پیدا میشه؟ بعید میدونم!؟!

خدا شانس بده بهشون... هر کسی سعادت سر و کله زدن با مارو نداره

کلا شایعات پشت سر من زیاده... بالاخره هر آدم موفقی از این مشکلات داره دیگه

فرینــــاز شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 http://delhayebarany.blogsky.com

اگه روزه می گیری قبول باشه
نمی گیری هم

تو واقعا خجالت نمی کشی روزه نمیگیری؟؟؟

با اون قد و هیکل و ابهتت !!!

خو روزه رو بگیر دیگه
فقط گل و شیرینی یادت نره ها:دی:دی:دی

اگه خدا قبول کنه میگیرم...

یه سوال برام پیش اومد؟! تو چه نسبتی با من داری که امر و نهی میکنی

اون قد و هیکل و خوب اومدی...

ها؟! گل و شیرنی! باشه طلبت... :دی

Raso0l یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:20 http://1man.weblogpress.com

ممنون داداش دشمنت شرمنده

فریناز یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:19

من فرشته ی سمت راستیتم

هی باید اینا رو تو گوشت بگم آخه؟؟؟
یکیشم خودت بفهم خو ام اس تی

ثواب داره به خدا این آی کیوتو یه کمی یه کمی فقط یه نخودچی از آکی در بیاری یا

قبول باشه

زنو نمیگم
روزه رو میگم

تو چی ای؟ فرشته؟ تو نهایتش "فر" ی...

میگم چرا یه چند وقتیه شونه ی سمت راستم سنگین شده ها! مگه مجبوری موقع افطار زیاد بخوری که اضافه وزن بگیری؟! یه کم رعایت کن... شونه درد گرفتیم بابا!

سریع تر هم از شونم بیا پایین، یکی دیگه تو نوبته میخواد بره رو شونم...

ضمنا این قدر هم خودتو جای فرشته ها جا نزن واسه رفتن رو کول مردم... بزرگ شدی! زشته این کارا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد