گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

عبرت!

یه چند هفته ای بود که شبا تا صبح بیدار بودم و طبق معمول شب بیداری های همیشگی، مشغول کار هام میشدم...


به نظر من شب با اون سکوت و آرامشی که داره... بهتر از صبح تا ظهر ِ


البته صبح تا ظهر که چه عرض کنم... صبح هم نمیشه زیاد استراحت کرد... صر و صدای انواع ماشین آلات ساختمانی، صنعتی، حمل و نقل، شستو شو و حتی از این ماشین های کوچیک که بهش میگن موبایل... نمذاره آدم یه کم آرامش داشته باشه... 


حالا اون که روزه... نصفه شب نشستی داری ایمیل میچکی که یه صدای ناخراش از دورادور به نزدیکی ما میاد... یارو(=یابو) اگزوز هواپیما بسته به ماشینش... داره خودنمایی که نه! بیدار نمایی میکنه...


حالا فرض کن بخوای درس هم بخونی!!! طبیعتا مرد کُهن میخواد...


حالا این همه مقدمه چیزی واسه چی بود؟! واسه اینکه یه نکته ی مهم رو گوش زد کنم:


قبل از ترم باید یکی از این 2 تا کار رو حتما انجام بدید:


1. یا تصمیم بگیرید که شبا بیدار نموندید.


2. یا جوری درساتون رو انتخاب کنید که امتحانِ هیچ کدومشون 8 صبح نباشه... وگرنه میشید مثل من که دیشب نتونستم بخوابم (طبق عادت) و صبح امروز هم زحمت دادن امتحان افتاد گردنم... اونم با اون حالم...  


یه امتحان ِدیگه هم با این شرایط دشوار و تنفر آمیز بدم... زندگیم به حالت عادیش برمیگرده...

البته امیدوارم...

نظرات 9 + ارسال نظر
علی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:17 http://www.rayegan.tk

وی پی ان با سرعت عالی و بدون قطع شدن و سرور آمریکا فقط ماهانه 2000هزار تومان برای سفارش به وبسایت سر بزنید:
www.rayegan.tk
آماده تبادل لینک با وبه شما

2000 تومان

دیوانم مگه! بیا پیش خودم 1200 واست فاکتور کنم جناب رایگان...

تبادل لینک با وبلاگ های تعطیل، مزخرف، بیهوده و مستهجن نداریم...

فریناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:24

سلااااااااااااااام جناب فعال و درس خون شب بیدار باش و جغد و این حرفا:دی:دی:دی

بابا درس خون
بابا شب بیدار باش
بابا ام اس تی
بابا فعال

چقدر واسه خودت نوشابه باز میکنی یا

الان یعنی مرد کهنی؟

وای کلی خندیدم از این یارو یابو

اولا سلام
دوما فعال و درسخون که منم... ولی جغد رو فکر کنم با خودت بودی

-
-
-
-

این چهار تا رو که تو باز کردی فعلا

در مقابل گاو نری که این شبها باشه، آره... هستیم...

خنده دار بود مگه؟ جدی؟ بزار برم یه بار خودم بخونمش

فریناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:24

دلت بسوووووووووووووووووووووزه من 5 شنبه تموم شدم

خودم نه ها امتحانام

خدا شادت کنه کلی خندیدم اول صبحی:دی:دی:دی

دلم برات میسوزه که امتحانات زود تموم شده

ایام امتحانا یکی از بهترین بازه های زمانی برای ما می باشد.

میخوای منو شاد کنی بی زحمت از اون سوتی هات بنویس دیگه
(نوشتی بگو که برم به دوستام بگم بیان )

فریناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26

یه کار دیگه هم میشه بکنیم
اینکه در طول ترم درس بخونیم که مغزمون شب امتحانی از یه جزوه جدید الورود فضاییه هاوایی هنگ نکنه

گرچه این آخری یه کم افت داره نمیدونم چرا

کیف امتحانا به شب قبلشه و جغد بازیاش

این نشون میده که تجربه داریا...

آره اینم میشه... ولی به قول خودت هم افت داره و هم طول ترم که وقته درس خوندن نیست! مگه تو در طول ترم درس هم میخونی؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27

به من میگفتن یه زمانی فری عبرت

حالا بیام از تو عبرت بگیرم؟

هویجم عبرت داره آخه؟

چقدر بهت میاد این فری عبرت

پس چی فکر کردی؟! از بس از اینو اون عبرت گرفتی بهت میگن فری عبرت دیگه... وگرنه بهت میگفتن "فری اندرز" یا "فری نصیحت" یا مثلا "فری تابلو" شایدم "فری درس عبرت"

گفتی هویج کردی کبابم... برم یه آب هویج بزنم چشام حال بیاد...

فریناز چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 http://delhayebarany.blogsky.com

هولم کردی اسممو یادم رفته ها

اون فری عبرت ماییم

نه بابا کدوم عاقلی تو طول ترم درس میخونه آخه

ولی میگن هویجا میخونن انگاری

نه بابا برو آینتونو نیگا کن
خود خود خود جغدی

آها... من هولت کردم! میخوای اسمتو بهت بگم تا یادت بیاد؟ جغد

میدانیم... آی پی ها یکسان بید... پس فکر کردی واسه کی اون همه جواب نوشتم!؟

آره دیگه... منم 1 عمره دارم همینو به همه میگم، ولی نمیدونم چرا کسی گوش نمیده

نه، اشتباه به عرضت رسوندن... هوجا هم نمیخونن...

باشه بابا... بهت نمیگیم جغد، چرا نارحت میشی حالا همون فری عبرت خوبه؟

فریناز سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57

آره دیگه فری عبرت فری فرفره...
ما خیلی اسما داریم ولی خوبه دیگه هویج و جغد نیستیم

به هویج و جغد توهین نکنا... میدم بخورنت!

واقعا فکر میکنی اگه جغد نبود الان تو کامپیتر داشتی؟! احتمالا نداشتی... نپرس چرا که نمیگم

فریناز چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:03

چرا آخه؟؟؟

مگه شمای جغد همون کاشف معروف کامپیوتری؟؟؟

بابا امضا بده بینیم

رو نکرده بودی یا:دی

ماشالله به این تواضع

گفتم نپرس دیگه... ولی حالا که پرسیدی باشه نمیگم...

"شمای جغد" چی هست؟ خوردنیه؟

بالاخره یکی فهمید که ما یه دستی تو کشف کامپیوتر داشتیم...

نری به همه بگیا؟! همینجوریش 1 دقیقه وقت آزاد ندارم...

بزن به تخته...

فریناز پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:58

بزن به سرت!

تخته خالص تر از اون پیدا نکردم:دی

جدا پیدا نکردی؟ مگه آیینه نداری تو خونتون؟ آخیییی؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد