گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

شُد

بالاخره شد... شاید بیشتر از 20 ساعت باهاش ور رفتم و دیگه میرفتم که نا امید بشم که.... بالاخره شد...

البته بماند که روش اولی که حدودا 19 ساعت 55 دقیقه وقت گرفت، آخرش هم جواب نداد (که البته قطعا بازم روش کار میکنم...)
و چنتا تلفات هم دادم این وسط... 
ولی حداقل روش دوم در عرض 5 دقیقه جواب داد  :دی

// خوب بریم سر توضیح مفصل:

طبق معمول در گشت و گذار های روزانه خود مشغول قدم زدم در دنیای مجازی بود که چشمم خورد به یکی از پست های این وبلاگ ِ عزیز

خیلی ذهنم رو مشغول کرد... کلی فکر کردم که چرا من باید پول وی پی ان بدم در حالی که یه سرور دارم؟؟؟ و آنگاه ... عزمم رو جذب کرده و شروع کردم به جستجو ... از دوست و همسایه بپرس تا سرچ تو گوگل ِ جیگر

خلاصه اینکه هیج جا چیز درست درمونی ننوشته بود... این شد که به مفاهیم پایه روی آوردم  و شروع کردم به نصب و پیکربندی چنتا Tunneling

اولی و دومی که اصلا تو همون کد های اول به مشکل خورد... یه جورایی با سرور ناسازگازی مُبرم داشتند...
داشتم میرفتم دنبال سومی و چهارمی که،
یه دوستِ پشتیانِ خوب و عزیز یه راهنمایی اساسی کرد و منو انداخت تو راهی که پایانش خیلی خوش بود...

رفتم سراغ openVpn

همه چی داشت درست پیش میرفت...
Linux و CentOS و OpenVZ و Redhat و install و Access Server package و configure  و command  و License و Client و کوفت و زهرمار .... همه چی خوب بود...

حالا همه منتظر بودن تا دست مبارک بنده بخوره روی تکمه ی Start

خوب خورد... ولی اتفاقی که نیافتد هیچ، خطا هم داد...

حالا تازه قصه ی ما شروع شد...

مشکل کجا بود؟

مشکل مربوط میشد به Iptables ، رفتیم مشکل اونو برطرف کنیم برخوردیم به vz ... تا یه جایی هم همه چی خوب بود... اما در آخرین نصب پکیج باز هم به مشکل خوردیم که هیچ راه حلی نداشت... که قطعا داشت... ولی یافت می نشد... که نشد...


اولیش: openVZ موجوده اما فایل vz.conf لا موجود.


دُیُمیش: در آخرین خطِ نصب، این خطا رو میداد : ovzkernel conflicts with vzdev


و مشکل بی اهمیت ولی ضایع: کنترل پنل ادمین،  پَر


اینجا بود که نتیجه گرفتم بهتره بیخیال ادامه ی کار بشیم وگرنه یواش یواش باید به فکر یه دنیای مجازیه دیگه باشم :دی

پس رفتم سراغ روش دوو (بخوانید Due)


ساکسی پروکسی... روشی راحت، کارامد، امن، با کلاس، دهن پر کن، خفن ... ولی بیخود  :دی


توقع داشتم حداقل یه دو ساعت روش وقت بزارم که ضایع نباشه... ولی نهایت 5 مین وقت گرفت


مواد لازم: یه آی پی - یه پرت - یه firefox... همین.


البته خوب، سرعت عمل ِ بنده هم اهمیت بسزایی داشت... 


حالا هم همه چی اوکی شده (البته به جز همون مشکل بی اهمیت )


و همه در آرامش به سر میبرند و من هم به نتیجه تلاش خود دست یافتم... 


و الان حس خوب و خنکی دارم... یه جورایی دارم یخ میزنم... برم کولر رو خاموش کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46

خواستن توانستن است

آفرین مرد بزرگ

راستی من هیچ چی سر در نیووردم
پس سنگین رنگین ترم همین الانه برررررررررررررررررم

اون که بعله...



خیلی جدی نگیر... خودمم بزور فهمدیم ... چیز خاصی نبود

بودی حالا! چایی دوم؟

فریناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47

فقط یه سوال
مگه هویجا هم مخ دارن که تاااااااااازه بخوان بزننش؟

بستگی به آدمش داره... مثلا اگه به من بگن هویج، قطعا مخ و دیگر متعلقاتش رو خواهم داشت... ولی اگه به تو بگن هویج، نمیتونم بهت قول بدم که موارد ذکر شده وجود داشته باشن

رضا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 http://manam.blogsky.com/

عجب!

خسته نباشی.

سلامت باشی...

تو هم خسته نباشی...

یگانه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:28 http://yeganeh22.blogsky.com/

سلام
من شنیده بودم چون مخابرات تونل ipsec رو بسته دیگه نمیشه درست حسابی ازvpn استفاده کرد؟

می گم راستشو بگو datacenter اصلیتون کجاست؟؟؟
سر دستتون کیه؟؟؟؟
این لادن یااون لادن ...
اصلن اینا چیه نوشتی هان؟؟؟؟؟؟



میگم من از مطالب این سایته زیاد استفاده میکنم. خواستی تو هم برو:

http://networker.blogsky.com

سلام،

خودت داری میگی IPsec ، من از Socks استفاده کردم...

اصولا ساکس یادشون میره تعطیل کنن... شایدم نمیتونن

قطعا این نزدیکیا نیست اونجاست... دیدیش؟
این لادن

یه سری خزعبلاته... شوما جدی نگیرش !!!!!!

ممنون از سایتی که دادی... بعضی مطالبش خوب بود؛ فقط زیاد از ویندوز نوشته بود... هیچ حرفی از هم لینوکس جونم نبود ویندوزم شد سیستم عامل آخه (حالا نه که خودم نچسبیدم به ویندوز )

(حالا از این حرفا بگذریم! VPN میخوای ؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد