گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

و باز هم...

صد البته که ایام آتی، جزو بهترین ایام سال خواهد بود... که البته به نگاه آدما هم بستگی داره
:دی :دی :دی :دی :دی
http://s1.picofile.com/file/6768355130/exam_time.jpg

نکته 1: حالت خلسه یکی از عجیب ترین حالات انسانه... که میشه به دنیایی از گذشته ی خودمون وارد بشیم و من عاشقشم.

نکته 2: وقتی انسانها دعا میکنن، منتظر استجابت همون دعا هستن... در حالی که شاید چنین نباشه...

نکته 3: بر فرض هم که موقعی که امتحان نداشتم دیر به دیر اینجا میومدم... دلیل نمیشه که موقع امتحانا کمتر تر بیام... اصولا بنده آدم بر عکسی میباشم :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
صفورا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

سلام وبلاگ تکی داری
مخصوصا این online mstخیلی جالب بود

تا حالا توی حالت خلسه قرار گرفتی مگه؟
به وب منم دوس داشتی سر بزن

سلام

خواهش میشه... (بالاخره یکی از این وبلاگ ما تعریف کرد )

بلی که قرار گرفته ام... تجربش با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست...

من خیلی دوست داشتم به وبت سر بزنم... اما آدرست رو یادت رفت بنویسی...

رنجبر سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 http://ranjbar1990.blogfa.com

سلام ممنون از حضورتون در وبلاگم
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارین
موفق باشید

خواهش میشود...
نظر لطف جناب عالی مباشد... به پای وبلاگ تو نمیرسه

شاد باشی

صفورا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
مرسی که اومدی
ولی آدرسمو ننوشته بودم چجوری پیدام کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

تو دنیای مجازی، غیر ممکن وجود ندارد... بزار به حساب مشهور بودنت

فریناز سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:01

سلام آقا ام اس تی

ببین الان آدم های جدید اینجان من خوشگل دارم میصحبتما

میگم دوباره فصل امتحانا شد و تو اکتیو شدی؟

بابا این بدنت منو کشته که قهوه میده بیرون فرت وفرت:دی

پس خودتم قبول داری که قبلا زشت صحبت میکردی

ای بابا، یه دنیا ِ و فصل امتحاناش دیگه... اگه این موقع اکتیو نشم، پس کی اکتیو شم؟ لابد تعطیلات تابستون

آخ گفتی قهوه... بندم روشن شد

فریناز سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:02

دارم فکر میکنم حتما یه آدمی هستی که الانم رو سرت راه میری نه پا

کلا بر عکسی یا:دی

این خلسه هه رو میشه بتعریفی؟

زیاد فکر نکن... فکراتو بزار واسه سر امتحان

خلسه؟ چی هست؟

تعریفی نیست... باید بتجربیش ...

فریناز سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:03

در این شکی نیست که بهترین سرنوشتو برامون رقم زده!
اما ما عجله میکنیم

راستی ام اس تی مشکلت حل شد؟

دقیقا...

به قول خودم، این چیزی که به چشم من میاد، انگار هنوز حل نشده... ولی مطمئنم که دعاها بی اثر نیست...

یگانه جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:52 http://yeganeh22.blogsky.com

به خلسه می روی آن هم در حد تیم ... (جای خالی با گزینه مناسب پر شود)
گزینه دو احتیاج به توضیحات بیشتر داشت پلیز اتیشن...
راستیتش من دیگه دست از دعا برداشتم می گم مگه نمی گن خدا همیشه برای بنده هاش بهترینو می خواد پس شاید به صلاح دید اون همیشه بهترینا جلوی پام اتفاق میافته دیگه ... حالا بستگی به نوع استفاده ما ازون فرصت داره...
البت این تز اختصاص منه استفاده ازون با ذکر منبع مجازه...

بابا خلسه بابا تیم ... :دی
میگم پس تو هم آره...

قضیه دعا واسه رفع مشکلی بود که واسم پیش اونده بود و هنوزم هم رفع نشده... شما واسه خودت نمیخوای دعا کنی نکن، ولی بنده هنوز نیاز مبرم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد