گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

سنگ - کاغذ - قیچی

۱)

من: سنگ

او : سنگ



۲)

من: سنگ

او: کاغذ



۳)

من: کاغذ

او: کاغذ



۴)

من: قیچی

او: کاغذ



۵)

من: قیچی

او: سنگ



۶)

من: کاغذ

او: سنگ



۷)

من: کاغذ

او: قیچی



* نفسمون دیگه بند اومده بود... ولی بالاخره اون برد...


* یه سنگ میتونه گاهی باعث برد بشه و گاهی باعث باخت... بستگی داره چجوری ازش استفاده کنی... و همینطور قیچی و کاغذ و ...



حالا من میگم کاغذ... تو چی میگی؟؟؟


نظرات 7 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:04 http://delhayebarany.blogsky.com

۳-۲ برده ازتا...چرا همیشه باید تو ببازیییییییییییییییییی؟
خجالت نمیکشی؟؟؟!!!
نه
تو
خجالت نمیییییییییییییکشیی؟؟؟
:دی:دی:دی

حالا خوبه فقط یه بار باختم

از بس گفتی "خجالت نمیکشی" دیگه برام "خجالت نکشیدن" عادی شده

بازم میگی؟ :دی

فریناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:05 http://delhayebarany.blogsky.com

در این مورد قیچیکه حریف تو بشه

یادم رفت بگم کاغذش یه کم فرق میکنه ها...

یه کم سنگی شده

پس یک هیچ به نفع تو فعلا

فریناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:07 http://delhayebarany.blogsky.com

ولی دور از شوخی از بین این ۳ تا کاغذو ترجیح میدم به دلایلی....

مگه تو میتونی شوخی نکنی؟!؟؟؟ :دی بعید میدونم...

منم شاید به همون دلایل و شاید نه، کاغذ رو ترجیح میدم... یه جورایی لوتیه

یگانه یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:27

نه جدی جدی به این نتیجه رسیدم که حالت بده ها....
بازی سنگ کاغذ قیچی...
یه بارکی شاه و وزیرم اینجا بازی کن دیگه...
سرما خوردم گلوم درد می کنه...
ببین این فیزیکتون نخسه ای. نوشته ای چیزی برای من نداره تا گلودردم یکم بهتر شه...
و در اخر نمی دونم چرا ولی من سنگ و ترجیح می دم. شاید به خاطره اینکه بزنم همه چی رو داغون کنم...

چقدر دیر به این نتیجه رسیدی!

از صدات معلوم بود سرما خوردی ایشالله زوری خوب شی...

ما فیزیکمون رو به دکترا یاد دادیم :دی باید بری پیش اونا

کُلا خشنیا! یه کم خودتو کنترل کن... نزار بیام با کاغذ جَمت کنما

فریناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:29 http://delhayebarany.blogsky.com

دوآش !! لات و لوتم شدی؟

یالا جایزه هامو رد کن بیاد امشبه آباد شدیا

پ ن:نـــــــــه تو خجـــــــــالت نمی کشی؟!!!

چاکس ِ آبجی

جایزه شما یک عدد سنگ مرمر + یک قیچی خیاطی (از این کوچیکاش :دی ) + یک ورق روزنامه باطله

وااااااااااای چه حالی میده وقتی میگی... بازم بووووگوووووووووووو

الی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:40 http://manbarayekhodam.blogfa.com/

هیچ وقت نفهمیدم مردم چرا سنگ کاعذ بازی میکن.یه نفر میتونه تا آخر سنک باشه و همیشه برنده ی بازی.این یه بازی یه طرفه س.من همیشه کاغذ میمونم تا ضربه بخورم اما پاره نشم با سنگ///

کجای این بازی یه طرفست الی جان؟؟؟

هر کدوم که باشی هم امکان بردت هست و هم امکان باخت...

ضمنا کاغذ، سنگو میبره... نه سنگ، کاغذو...

و البته قیچی هم این وسط هستا!

مریم پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:41 http://mahtabmaryam.loxblog.com

قیچییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

این قیچی ای که تو گفتی، سنگ هم نمیتونه جولوش دووم بیاره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد