گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

متغیر x

از لحاظ عمل روانشاسی، هرگونه تغییراتِ مثبت، مخصوصا در قالب وبلاگ و مخصوصاتر بلاگ اسکای، میتونه عامل پیشرفت و در نهایت موفقیت انسان باشه...


مخصوصا اگه بارون هم بیاد... اونم بعد n روز...


(هوا تغییر کرده، اونوقت من تغییر نکنم؟! مگه من چیم از هوا کمتره؟ )




- همچنان امتحان داریم


- ساعت هم 3:14 دقیقه بامداده...


- راستی، کسی سوالی از این فصل ِ کتاب نداره؟!؟

نظرات 11 + ارسال نظر
یک انسان چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 http://why-filter.blogsky.com/

نکته مهم:
کسانی که جدیدا وارد وبلاگ شما میشوند،هیچ تغییری را حس نمیکنند.مثل من.

جالب نوشتی.

من راجع به فیلترینگ مینویسم.راجع به عجایب فیلترینگ.

خوشحال میشم منو لینک کنید.

شاید حرفمان به جایی رسید.

موفق باشید.

پس سعی کن تغییرات بعدی رو حس کنی

احسنت بر شما که مسیری دشوار را پیش گرفته اید...

لینک میشوی... (البته به زودی )

RaSo0l جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 http://1man.blogsky.com

سلام بر عشق ِ من
این تغییراتت من رو کشته .. قالب خوشجیلیه !
ساعت هم 3:29 دقیقه بامداده

سلام بر امید زندگیم

میسی

تو هم که شب بیدار شدی

راستی خوشحالم که برگشتی به خونه ی اولت...

فریناز شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://delhayebarany.blogsky.com

میگم منو میشناسی؟

تو هم مثل این دانشی خیلی بی معرفتیا....
دیگه دوست ندارم

تازشم نمیگم قالب جدیدت مبارک...نمیگم مبارک

شوما؟! میشناسم؟! چقدر آشنا میزنی!

ا ِ ا ِ تویی فری؟ تو کجا اینجا کجا ؟!

برعکس گفتی، دانشی مثل من بی معرفت شده

نهههههههههه، تو نباید با من اینکارو کنی... تو نمیتونی

باشه نگو... پس منم نمیتونم بهت بگم میسی

ا اومدی
دیدی منو فیلتــر کردن ؟

آری دیدم...

البته واسه من یه دور روز فیلتر شدی، دوباره باز شدی... الانم بازه

دلت بسوزه

لینکــ

لینک جدیدت را مشاهده کردیـــــــــــــــــــــــــم... افزوده شد...

فریناز شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://delhayebarany.blogsky.com

خوشم میاد خیلی رو داری تو پسر!!!!
من تبریک نگفتم هان؟؟؟؟؟

یعنی الان قشنگ می کشمت ام اس تی



ولی اول ...خونی هاتو بکن بعد

الان با کی بودی؟ منظورت من نبودم که؟!

نه دیگه، نگفتی... الانم ناراحتم... ببین >> اشتب شد > دیدی؟

ممنون که بهم فرصت دادی! من میدونستم تو خیلی خوبی منم بهت فرصت میدم تا بهم تبریک بگی... فقط سریع تر لطفا

فریناز یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:33


نوشابه
سالاد
دسر
چیز دیگه ای میل ندارین؟



فقط سریع تر لطفا!!!!!

خب قشنگ که نیستش...
ولی بازم لا تبریک

نه دیگه، فقط یه لیوان آب بیار...

مرسی که بازم تبریک نگفتی ... اصلا تو رو ساختن واسه تبریک نگفتن

خیلی هم قشنگه... قشنگترم میشه

ساناز یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05

سلام خوبی امتحانات خوب میدی حالا ۱۹نشدی ۲۰نشدی باورکن ۱۸هم خوبه موفق باشی

۱۸ که اصلا خوب نیست... حرفشو نزن

ولی بهتره بیشتر از این وارد جزییات نشیم


خودت چطوری؟

یگانه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://unique886708.blogsky.com/

بهههههههههه سلام
از قرنطینه در اومدی؟؟!!!
قالبت مبارک!!! به چشممان خوشجل می آید.
راستی از دیشب داره بارون میاد بدو برو قالبت رو عوض کن


سلام...

نه هنوز همونجام...

میســـی

آره... امروز برف هم اومد... دارم دنبال یه قالب توووووووووپ میگردم

الی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:11 http://manbarayekhodam.blogfa.com/

وا! قالب قبلیه خوشگل بود خب

ها؟ جدی موگوی؟

خوب حالا بزار یه مدت این باشه... بعد یه فکری واسش میکنم

ممنون از نظرت راجع به قالب

فریناز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:22 http://delhayebarany.blogsky.com

:دی
نظر بالایی باز نشد...اومدم اینجا

میگم اول شدنمو حساب کنیا:دی

درستش کردم...

وای!!!!! اینجا هم جواب داد... موفقیت خودمو تبریک میگم

چون منو در این آزمایش همراهی کردی، اول شدنت رو تبریک میگم...

خوب جایزه چی میخوای؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد